מגלשות לילדים – מה מומלץ לדעת עליהן? מאמר מידע לאנשי רכש במועצות

מגלשות לילדים מהוות פתרון מצוין כמתקני שעשועים בפארקים העירוניים ובריאות הירוקות. מה מומלץ לכם לדעת לפני רכישתן? בטרם תיכנסו לעובי הקורה, אנו מספקים לכם כאן מידע שמאד חשוב להכיר, הן בהיבט התקני של המגלשות והן בהיבט החזותי והוויזואלי שלהן.

מגלשות פיברגלס – החזקות והנוחות ביותר

מגלשות פיברגלס עולות פי כמה ביציבות ובבטיחות על מגלשות פלסטיק. זהו חומר נדיר שמבוסס על סיבי זכוכית דקים עד כדי כך שהם מבטלים את האפקט הרגיל של זכוכית שבעטיו היא נשברת, נסדקת ופוצעת את המשתמשים. הפיברגלס ניחן באותן תכונות כמו של הפלסטיק רק שהוא תעופתי יותר ועמיד במהירויות. מה המשמעות עבור הילדים? הם ייהנו ממגלשה מאד חלקה אך גם מאד יציבה, נעימה למגע ועומדת על תילה למשך שנים רבות ברמת יציבות של 100%.

תקן מגלשות הפיברגלס שחובה לעמוד בו

ודאו כי בעת רכישת מגלשות לילדים מפיברגלס הן עומדות בתקן 14133 לבטיחות מוצרי פיברגלס. תקן זה מאשר כי מדובר על מוצר פיברגלס תקני, כזה שעל אף שהוא חלק ועל אף שהוא קל משקל הוא יציב ולא רגיש גם לחזקות שבחבטות, אינו נשרט, אינו נסדק ונשאר שלם לחלוטין, עמיד 100% בפני מזגי אוויר קיצוניים, חום וקור כאחד, ועל כן מספק את מלוא הבטיחות הנדרשת לילדים המשתמשים בהן.

חזות אפשרית למגלשות פיברגלס לילדים

במידה והמגלשות נועדו לילדים קטנים מאד ולתינוקות, ניתן לרכוש התקן פתוח. במידה והמגלשות מיועדות לנערים ולתלמידים לפני צבא, מומלץ לרכוש דגם עם מנהרה עליונה שאוטם את המגלשה. המרחק מהקרקע של מגלשה כזו גדול יותר מאשר מגלשת תינוקות, המהירות גדולה יותר ועמה גם התאוצה בה היא מתגברת בעת הגלישה. חשוב לספק הגנה לנער הגולש מפני נפילה מלמעלה וגם להגן מפני מזג האוויר ועל כן מנהור עליון הוא הפתרון. התוצאה: המגלשה היא בצורת צינור עגול ועבה.

ניתן לעצב בצורה ישרה או ספירלית

מגלשות לילדים ניתנות לעיצוב כשהן ישרות פלס בזווית אחידה לכיוון הקרקע, או עם עקומות וספירלות שיוצרות סיבובים מעניינים בעת מסלול הגלישה. במידה ויש מקום לכמה מגלשות לילדים, מומלץ לשלב בין השניים כדי ליצור עניין למשתעשעים הצעירים.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות