מגלשות גליות לחוויית גלישה עוצמתית במיוחד

עובדי מועצה שאחראים על הרכש עבור פרקי שעשועים? מאמר זה הוא בשבילכם. כאן נוכל לסקור עבורכם מהן מגלשות גליות וכיצד תדעו שבחרתם בסחורה איכותית עבור התושבים שלכם. כפי שאתם ודאי יודעים, השנים האחרונות היו השנים היפות של גני השעשועים. לא רק גני מועצה קטנים בלב השכונות, אלא פרקים עירוניים ומושביים שנמצאים במרכזי האוכלוסין. מהי גולת הכותרת שלהם? כמובן המתקן של המגלשה הגדולה. מה צריך לאפיין אותו, וכיצד תוכלו לדעת שהסבתם לתושבים שלכם את הטוב ביותר בתחום?

מגלשות פיברגלס – הטובות ביותר בתחום השעשועים

מגלשות פיברגלס חזקות פי כמה ממגלשות פלסטיק ומצד שני לא מייצרות מגע מתכתי אלא מגע חלק ורך. כאשר הילדים יתגלשו שם הם ירצו בכל עת לעלות שוב פעם לראש הפיר רק בשביל לחוות את רגעי הגלישה המשעשעים פעמים נוספות. מגלשות אלה ניתנות להסדרה כשהן ישרות פלס, כלומר חד זוויתיות מול הקרקע. אבל ניתן להסדירן כשהן מגלשות גליות ליצירת חוויה עוד יותר מעניינת. הילדים יגלשו לכיוונים שונים עם סיבובים ושינויי כיוון.

תכנון אדריכלי מקיף של הגלים במגלשה

על מנת לתכנן עבורכם את המגלשה הגלית יש לראות מהו תוואי הפארק וכיצד ניתן למפות את המגלשה. ניתן לשלוח לספק מגלשות פיברגלס את חזון תכנון הפארק שלכם במועצה ולבדוק האם מגלשות גליות בתכנון זה אפשריות. במקרים מסוימים יוצעו לכם מיפויים אחרים של המגלשות שייראו כמה שיותר דומים למה שביקשתם.

גלישה כשהמגלשה אטומה – בצורת צינור

אלו לא רק מגלשות גליות אלא גם מגלשות ממונהרות. המגלשות מכילות מנהרה מעליהן ולכן מספקות הגנה למשתמשים גם מלמעלה. כאשר גולשים עליהן, מקדם החיכוך הנמוך של הפיברגלס והסיבובים שיהיו במגלשות עלולים להאיץ את התנועה שלכם, ולכן המנהרות משמשות כמקדמות בטיחות למניעת נפילות וגם כאמצעי הגנה מהשמש ומהמשקעים.

טיפוס מאתגר למגלשה – יתרון

ניתן לנצל את גובה המגלשה הגבוה כדי לתכנן מיפוי של טיפוס מאתגר. לחילופין, ניתן פשוט לייצר סולם טיפוס או גרם מדרגות. דרך הטיפוס למגלשה יוצרת, ברבים מהמקרים. את העניין להשתמש בה בתור מתקן שעשועים. ילדים ונערים רבים מוצאים זאת כחלק בלתי נפרד מהחוויה הסופית של השימוש במגלשה עצמה.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות