מגלשות מעוקלות לגלישת סללום איכותית המדמה גלישה במים

מעוניינים לחוות את החוויה הכי קרובה לרכבת הרים אבל לא מתחשק לכם לשלם על לונה פארק? בפרקי השעשועים העירוניים והמושביים השונים ניתן להסדיר מגלשות מעוקלות. מהו העיקול של המגלשות? זהו מסלול סללום שאינו סלול באופן ישר אלא עם סיבובים, חלקם קהים וחלקם חדים. מטרת הסיבובים היא לשנות פאזה במהלך הגלישה ובכך ליצור איזשהו מתח בקרב האדם שגולש באותה מגלשה. בפועל אין ממה להימתח באמת, משום שזו מגלשה סגורה, אין בה מים כמו בבריכות השחייה, ובכל זאת נוצר מתח. הדבר מתרחש בזכות מסלול העיקול ומתוקף העובדה שמדובר על התקן שעשועים המבוסס על פיברגלס, חומר עם מקדם חיכוך כמעט 0.

maglesha3

מגלשות מעוקלות מפיברגלס – חוויית שעשועים נדירה

כאשר מגלשות מעוקלות, בנוסף להיותן לא ישרות, גם עשויות פיברגלס המתח כפול. לא זו אף זו שהמגלשה יוצרת עבורכם סיבובים תלולים ומהירים, אין בה כמעט מקדם חיכוך. ההרגשה עבור מי שבא עמה במגע היא חלקה מאד, ממש כמו מגע של שֶמֶן. התוצאה היא החלקה מהירה על המגלשה שממש מדמה רכבת הרים, אבל היות וזה מכני זה לא מגיע לעוצמה של כלי ממונע. בשל איכות הפיברגלס ורמת החלקות שלו יש למתקן זה תהודה משל עצמו שהיא כמעט זהה בעוצמה לכלי ממונע על פסי רכבת.

עלייה למגלשות המעוקלות בדרך יצירתית

שימוש במגלשות מעוקלות כרוך בהגעה אליהן, שכן הן ממוקמות גבוה. ההגעה מתבצעת באמצעות טיפוס אתגרי על חבלים, כיסי עור ודמוי עור, סולמות מתכת, סולמות עץ ומגוון רחב של רשתות במידות עובי שונות. הטיפוס כה גבוה עד כי הגעה אל פתחן של מגלשות מעוקלות יוצרת סיפוק אדיר בקרב המשתמשים. עם מגלשות מעוקלות הנערים והילדים הבוגרים מרגישים שנפתח עבורם פארק שעשועים במידות שלהם.

100% בטיחות וגלישה עוצמתית במיוחד

בשונה מלא מעט חומרים אחרים, מגלשות מעוקלות מפיברגלס מיוצרות בהתאם לתקן 14133 לבטיחות מתקנים. בשל כך, המשתמשים תמיד יזכו לרף בטיחות גבוה כאשר הם גולשים, גם אם הדבר לא מרגיש להם כך באותה עת. רגעי “מותחן” הם חלק מחוויית הגלישה הצפויה להם, אך המתקנים נבנו על פי תקן מחמיר זה בשביל לאפשר בילוי בבטחה וללא חשש מצד ההורים.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות