מגלשות ספירליות לגלישה רב כיוונית מהנה עבור ילדים ונוער

אם אתם מחפשים להסב עניין ברשות המקומית שלכם לילדים גדולים ונערים, כולל נערים לפני צבא, מגלשות ספירליות מספקות לא מעט ממנו. מדובר במגלשות בגובה מאד גבוה, שמגיעים אליהן באמצעות טיפוס על חבלים, כיסי עור ודמוי עור, סולמות מתכת, סולמות עץ ורשתות עבות כדקות. בראש מסלול הטיפוס יחכה פיר של מגלשה ספירלית אשר מוכן לשרת את הנערים שמבקשים להשתעשע. איזו חוויה צפויה להם בתוך התקן הגלישה החדש?

מגע חלק כמו של מים

על אף כי מדובר על מגלשה יבשה לשימוש יבשתי, המגע יהיה בדיוק כמו מגע מים: מהיר, חלק, ללא עיכובים, המשתמשים מגיעים לקרקע בתוך שניות ספורות ומבלי להרגיש את המסלול מרוב שהוא מהיר. זהו שילוב נדיר של מסלול שהוא גם מכני וגם לא איטי בכלל, מה שמאפשר סיפוק אדיר מהגלישה המופתית.

מסלול ארוך ולא בהכרח ישר

המסלול בתוך המגלשה אינו קצר וכולל עיקולים ספירליים. במגלשות ספירליות העיקולים אינם משורטטים כיד המקרה. הם מגיעים בזה אחר זה כדי ליצור צורה של בורג ספירלי. הדבר הופך את חוויית הגלישה למספקת בהחלט ולמעשה, ליחידה שמדמה מסלולי רכבות הרים ומסלולים מהירים אחרים בפרקי שעשועים. ההבדל הוא שבעוד רכבות אלו ממונעות על חשמל, מגלשות ספירליות הן מכניות לחלוטין. בשל רמת החיכוך האפסית של הפיברגלס ממנו הן עשויות, ובשל צורת הספירלה עצמה המשתמש חש שהוא גולש מאד מהר, עם רמת מתח כמעט זהה לזו של רכבת הרים בעלת מסלול קצר ופשוט.

הנאה צרופה מובטחת ובטיחות חסרת פשרות לכל משתמש

בשל כך שאלו מגלשות ספירליות מפיברגלס הן מעוגנות בתקן הבטיחות הנודע 14133 אשר עוסק ברמת הבטיחות של מתקנים מפיברגלס. מגלשות אלו מספקות לילדים ולנערים את כל מה שהם צריכים בשביל להתפתח לכיוונים חיוביים ועל הצד הטוב ביותר. הן מעניקות לגולשים את מה שנדרש בשביל ליהנות מהחוויה וגם לספק בטוחה שמדובר על מתקני איכות ובטיחות מלאים. מגלשות ספירליות מפיברגלס מספקות את כל מה שנדרש לנערים על מנת לחוות אירוע גלישה מן המעלה הראשונה לבדם או בלוויית חבריהם. גלישה בהן, במיוחד אחרי טיפוס ארוך, היא החוויה הכי מהנה שישנה בתור נערים וילדים גדולים.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות