מנהרות מעוקלות להתקנה על מגלשות ספירליות – מאמר מידע למתכנני פארקי שעשועים

מעוניינים לספק לתושבים שלכם את מלוא ההנאה ממגלשה ספירלית עם מסלול ייעודי? אם אתם בשלבי תכנון מגלשה מסוג כזה, חשוב מאד לתכנן עבורה גם מנהרה מעוקלת. במילים אחרות, זהו גג המגלשה. מדוע חשוב שיהיה גג למגלשות של ימינו? מהו הערך המוסף שלו? מהי התרומה האמיתית שלו למשתמשים? כאן נלמד הכל על מנהרות מעוקלות למגלשות עם עיקולים, ספירלות וסיבובים למיניהם.

מנהרה מעוקלת מפיברגלס

100% בטיחות ביציבה ומפני נפילות

מנהרות מעוקלות הן מוצרים העשויים מפיברגלס, חומר מיוחד במינו בתחום הבטיחות. זהו חומר שמצד אחד הוא מאד חלק, עם אחד ממקדמי החיכוך הנמוכים שנודעו. מצד שני הוא מאד חזק ומסוגל לספוג חבטות ומכות עזות, מכות עם הנעליים והמרפקים וכד’ הן חלק משגרת ה- “חיים” של אותן מנהרות מעוקלות והמגלשות שמתחתן. כל זאת מעוגן בתקן 14133 לבטיחות מוצרי פיברגלס. ואולם, מדבר אחד לא ניתן לספק בטיחות ללא גג: מנפילה מלמעלה כאשר הגלישה מהירה. בדיוק בשל כך חשוב להתקין מנהרות מעוקלות על גבי מגלשות הסיבוב שלכם, בכדי ליצור בטיחות כלפי מעלה. בשל רכותו של הפיברגלס, פגיעה של הילד בגג לא תנחית עליו מכות כלל ועיקר.
המגע נעים ורך ומאידך זהו חומר חזק ולכן זה בדיוק מה שהילדים בישוב עליו אתם ממונים צריכים בכדי להשתעשע בבטחה.

מגלשות סגורות הן מגלשות בעלות מראה יוקרתי ומסקרן

אין ספר שכאשר מנהרות מעוקלות מעטרות את המגלשות שהסדרתם ברחבי הפארקים, הן מגרות את האינטלקט גם של נערים גדולים ואפילו של תלמידים לפני גיוס. מנהרות מעוקלות מאפשרות חוויית שימוש חסרת תקדים של גלישה בפיר סגור, המדמה גלישה במגלשת מים. עובדה זו לבדה תביא לפתחי המגלשה ילדים ונערים רבים שיגיעו בהתחלה בשם הסקרנות ולאחר מכן בשל הכיף שהם יחוו במגע עם פיברגלס.

מגלשות מעניינות במיוחד כאשר יש בהן עיקולים

לא בכדי מאמר זה עוסק במנהרות מעוקלות, כי ניתן לייצר גם מנהרות ישרות. מנהרות אלו נועדו עבור מגלשות שיש בהן עיקולים, עובדה שמגרה את הסקרנות וגם יוצרת חווית גלישה הרבה יותר מרתקת בפועל מאשר על מגלשה ישרה. לכן, אם בתכנון של המועצה שלכם להסדיר מגלשה, מומלץ לבחור בדגם מעוקל ומומלץ שיהיו עליו מנהרות מעוקלות לצרכי בטיחות ושיפור רמת היוקרה של ההתקן.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות