מנהרות ישרות למגלשות קו ישר – טיפים צרכניים לאנשי רכש במועצות

מנהרות ישרות מספקות מכסה למגלשות בזווית אחידה כלפי מטה. מגלשות אלו נועדו לגילים שונים, החל ממגלשות לתינוקות ולילדים בני 3-4 בגובה נמוך ועד מגלשות בגובה רב המשמשות נערים ותלמידים לפני צבא. מדוע מומלץ למנהר מגלשות אלו ומהו הערך המוסף שהמנהרות מספקות למגלשות?

2slide

ההמלצה היא למנהרת מגלשות לשיפור חוויית השימוש

מנהור מגלשות יוצר חוויית שימוש שונה לחלוטין ממה שהכרתם בכל מגלשה. מנהרות ישרות אוטמות את המגלשה מלמעלה ובכך מספקות גלישה בתוך צינור סגור. הדבר מסייע ליהנות מגני שעשועים גם בחורפים ובעונות הקיץ הלוהטות, שכן אז מסופקים גם צל וגם רובד מגן מפני משקעים. בנוסף, חומר הייצור הוא פיברגלס והוא בפני עצמו מעניק חוויית שימוש חסרת פשרות לילדים. זהו אחד החומרים החלקים ביותר בפס הייצור המודרני, עם מקדם חיכוך כמעט אפסי ומנגד הוא אחד המוצרים החזקים והעמידים גם לחזקות שבמכות. לכן, מובטחת גלישה שהיא גם מענגת כמו בגלישת מים, וגם בטוחה ללא בעיות יציבות, התמוטטות ושברים בגוף המגלשה.

כשהמגלשות הן מגלשות צינור הסקרנות מתגברת בקרב המשתמשים

אין ספק שצפייה במתקני גלישה עם מנהרות ישרות יוצרת סקרנות. זה הרבה יותר מעניין לצפייה ועל כן גם לשימוש, מאשר מגלשה פתוחה עם מעקה גלוי, כפי שהכרנו משנים קודמות. כאשר למגלשה ישנו גג – יותר ילדים יבואו לגלוש בה וכל החוויה תהפוך להיות שונה לחלוטין מזו של מגלשה רגילה. החוויה תהיה ממש כמו במגלשת מים, רק שכאן נשארים יבשים בסוף המסלול.

הנאה צרופה מחוויית הגלישה וההגעה למגלשה

אין ספק שכאשר המגלשה היא מגלשת צינור, הגלישה יותר כיפית. את זאת הדגמנו בשני הפרקים לעיל. ברם, נוסף כאון נדבך נוסף: מסלול ההגעה לפיר הגלישה. כאשר המגלשה היא מגלשה עם מנהרות ישרות, נהוג לסלול מסלול טיפוס מורכב וייחודי שיהפוך גם את ההכנה לגלישה למעניינת בפני עצמה. בדרך כלל כאשר מספקים לתושבים איטום מנהרות למגלשות, מספקים גם מסלול טיפוס חבלים, סולמות ומדרגות יחד עם שדרוג זה. הדבר מאפשר לגלות מחדש את תחום הגלישה והטיפוס וליצור שגרת בילוי מענגת במיוחד, ומעניינת עד מאד. הסדירו זאת והסבו לתושבים שלכם את מלוא האיכות בתחום הגלישה.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות