מנהרות גלישה ליצירת מגלשות סגורות בצורת צינור

אם אתם מעוניינים לספק לתושבים שלכם במועצה מגלשות שהגלישה בהן מספקת במיוחד בפארקים ובריאות הירוקות, אנו ממליצים לרכוש מנהרות גלישה. מהן מנהרות גלישה? האם הן מתאימות לכל מגלשה? מהו הערך המוסף שלהן על גבי מגלשות?

מנהרות גלישה – קווים לדמותן

מנהרות גלישה נמכרות על ידי ספקי מוצרי פיברגלס המתמחים בהנדסת פיברגלס. חומר זה ידוע כאיכותי ביותר עבור שעשועי ילדים. מצד אחד הוא רך, קל משקל וכיף לגעת בו, הוא לא מעביר חשמל סטטי גם כאשר הנגיעה מאד מהירה ומספק לילד את מלוא ההנאה. מאידך, הוא חומר חזק ויציב מאד, מהיחידים בדורנו שעל אף שצפיפות החלקיקים בו נמוכה (זה מעיד על המגע הרך, כי מגע קשיח הוא סממן לצפיפות גבוהה) הוא מאד חזק בשל תכונותיו הכימיות. סיבי הזכוכית הדקיקים מהם עשוי החומר לא מאפשרים לשמש ולגשם להשפיע עליו או לסדוק אותו. הילדים יכולים לחבוט במגלשה בזמן הגלישה ולא לגרום לה אפילו נזק קל. מנהרות גלישה מפיברגלס מגיעות Built in כאשר מזמינים מגלשות לנערים ולבוגרים בגובה רב. זה חלק מהתקן העולמי. באשר למגלשות קטנות לתינוקות ולילדים בני 3-4 לא בכל דגם יש מנהרה אך ניתן למנהר מגלשות כאלו אם יש צורך.

מגלשות עבורן מיועדות מנהרות גלישה

מנהרות גלישה, כשמן כן הן – מנהרות שאינן משורטטות בקו ישר אלא בספירלות וסיבובים. לכן, הן מיועדות למגלשות בעלות אותן פניות. אם יש לכם תכנון עבור מגלשה פתוחה שטרם הוצבה על הקרקע, ניתן לשלוח אותו לספקי מוצרי פיברגלס והם יכינו עבורכם תוכנית עבור מנהרות גלישה מותאמות לסגירת המגלשה מלמעלה.

יתרונות המגלשות הממונהרות

מגלשות ממונהרות מספקות בטיחות מפני נפילות מלמעלה, מגנות על המשתמשים מפני אקלים קשה, מספקות להם צל ובזכות כל אלו מגדילות את תחושת היציבות הכללית בשימוש במתקן. מגלשות עם מנהרות גלישה מאפשרות ליהנות הרבה יותר מחוויית הגלישה גם כאשר בחוץ חם מאד או קר מאד. בנוסף, מגלשות עם מנהרות גלישה יוצרות חוויה דומה לזו של מגלשות מים, גלישה בצל, ועם מקדם חיכוך חלק שרק חומר כמו פיברגלס יכול לייצר. כל אלו הופכים מנהרות גלישה למוצרים פופולאריים בקרב מקבלי ההחלטות במועצות מקומיות ואזוריות, ככלי עזר למגלשות.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות