מגלשות פיברגלס ותרומתן לקהילות הורים-ילדים

מגלשות פיברגלס הן המגלשות החדשות שרבים מאתנו מבחינם בהן מדי יום בפרקי השעשועים ובריאות הירוקות במרכזי המושבים והערים. חלק מאותן מגלשות הן מגלשות גדולות וסגורות עם מנהרות, אשר בדרך כלל מיועדות לנערים ולגדולים, לצמד מגלשות פתוחות וקטנות יותר המיועדות לתינוקות וטף. מגלשות פיברגלס מציעות מגוון רחב של תמורות לשיפור ההוואי המשפחתי והמושבי (או העירוני) ככלל. הן מהוות מעין סוג של זרז חברתי להיכרות חדשה בין הילדים ועמיתיהם ובין זוגות שונים של הורים.

1slides

לקבוע בילוי משפחתי רב תכליתי בפארק שעשועים

אחד היתרונות של מגלשות פיברגלס הוא שהן מספקות אקשן לכל אחד. המבוגרים במשפחה יכולים לקבוע פיקניק עם החברים הטובים, בזמן שלילדים יש תמיד מה לעשות. לגדולים מבניהם, מגלשות פיברגלס גדולות עם מנהרות ולקטנים, התנסות בחוויית גלישה קצרת טווח אך מאד משמעותית לגילם. פארק או ריאה ירוקה שיש בהם מגלשות פיברגלס מהווים יעד להתכנסות של רבים מתושבי האזור, או כמפגשים חברתיים בין בודדים או כמפגשים משפחתיים.

ליהנות מחוויית טיפוס וגלישה מענגות

במגלשות הגדולות, שהעלייה אליהן מתבצעת באמצעות סולמות מתכת וחבלים, יכולים הילדים הגדולים לחוות רגעי אושר רוויי עניין כשהם מגלים מסלולי שעשוע חדשים וגלישה על אחד המתקנים היותר כיפיים שישנם. מגלשות פיברגלס כשמן כן הן: הן עשויות ציפוי פיברגלס שמעניק מגע חלק עבור כל מי שמשתמש בהתקן. מקדם החיכוך של ההתקן כמעט אפסי שהוא פשוט מחליק מטה את גולשי המגלשה, אשר חשים בדיוק מה שניתן לחוש כשגולשים על מגלשת מים, רק שפה נשארים יבשים בסיום התהליך.

ליהנות מחוויית הגלישה הראשונה לתינוקות ולקטנטנים

גם לתינוקות ולילדים הקטנים ביותר מגיע ליהנות, וביננו, כאשר המגורים הם בעיר הפיתויים רחבים והם ירצו לקבל מה שהגדולים מקבלים, לגלוש ולהרגיש הנאה. בדיוק לשם כך קיימות מגלשות פיברגלס קטנות לגילאי תינוקות וטף. מגלשות אלו קצרות במסלול שלהן אך ניתן לבנות אותן כך שייצרו אתגר אפילו במוחם של הקטנים ביותר: סולמות קטנים המיועדים לשימוש תינוקות בהשגחת ההורים בדרך למגלשה, סולמות לטיפוס ילדים בעלי כושר תנועה עצמאי בני 3 ומעלה, קבינות גלישה סגורות שהמגלשה יוצאת מתוכן ועוד. אטרקציות אלה הופכות חוויה כמו מגלשות פיברגלס לייחודית אפילו עבור הקטנים שלכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות