מגלשות ישרות פלס לגלישה בשיפוע אחיד כלפי מטה לילדים ונוער

מגלשות ישרות נועדו לתינוקות, לילדים קטנים ולנערים. הן מכסות את כל ספקטרום הבילוי של כל שכבות גיל הילדות והנעורים ומספקות חוויית גלישה יוצאת מגדר הרגיל כאשר הן מפיברגלס. מדוע? משום שבשונה מפלסטיק רגיל, זהו חומר כמעט 100% חלק שלא ניתן לשנות לו את המרקם הזה כתוצאה מגשמים ומחמסינים מאידך. החומר יציב מאד כי הוא מבוסס על סיבי זכוכית דקיקים, למעשה כמעט מיקרוסקופיים בעוביים. הדבר מבטיח חומר חזק מהזכוכית הרגילה וכביר אפילו לעומת פלסטיק באיכות טובה. תכונות אלו מאפשרות 100% בטיחות הן עבור ילדים והן עבור תינוקות וחוויית גלישה כיפית במיוחד.

1slides

מגלשות ישרות לתינוקות וטף

מגלשות אלו הנן קטנות בגודלן ולרוב לא מכילות מנהור, אלא נתיב גלישה פתוח. הדבר מיועד לילדים הקטנים ביותר שחווים את חוויית הגלישה הראשונה. בגיל כה קטן עוד לא ניתן לאבחן קלסטרופוביה (פחד ממקומות סגורים) ולכן אם יש ספק, אין ספק. מגלשות ישרות עבור ילדים קטנים לעולם יהיו פתוחות למעט מקרים נדירים בהם הסגירה נעשית בנתיבי גלישה קצרים מאד שקל לראות את הקצה מבעדם. אופן הטיפוס על מגלשות אלה: גרם מדרגות לתינוקות עם מעקה ייעודי, סולם חבלים קטן לילדים קטנים או סולם עץ או פיברגלס ייעודי עבורם.

מגלשות ישרות לנערים בוגרים

גם בתחום השעשועים לילדים בוגרים, סוף הטיפוס הכביר או המסע הארוך למעלה עשוי להסתיים במגלשה ישרה ללא סללום. ההבדל בינה לבין מגלשת תינוק הוא לא רק באורך המסלול אלא גם בטכניקת הבנייה. לרוב, מדובר על מגלשות 100% סגורות, כלומר עם מנהור עילי. הדבר מאפשר לנער לגלוש בתא סגור המדמה מגלשת מים משני טעמים: קודם כל הפיברגלס יוצר מגע מאד חלק, ממש כמו מגע מים. שנית, גם במגלשת מים אמיתית, התא הסגור הוא החוויה המרכזית. זה בדיוק מה שקורה במגלשת פיברגלס יבשה. השילוב של חומר זה עם תא סגור יותר חוויה מכוננת של מגלשה דמוית מגלשת מים. אופן הטיפוס: השתחלות בין חבלים, טיפוס על אריחי עץ ופלסטיק, טיפוס על אוכפים מעור, דמוי עור או גומי, טיפוס על רשתות חבלים ועוד. מגלשות ישרות אלה מספקות לא רק חוויית גלישה מרנינה אלא גם חוויית טיפוס מאתגרת במיוחד.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות