מתקנים בטיחותיים לילדים

מתקנים בטיחותיים לילדים הם בראש ובראשונה כאלה העשויים מחומר איכותי, כזה שלא רגיש לטמפרטורות קצה ונשאר חזק ויציב בכל ימות השנה. כמובן שנלווית לחומר זה תשתית התקנה ראויה המבוססת על עמודי מתכת וכלונסאות ייעודיות שנבדקו ונבחנו בקפידה ועומדים בתקנים מערביים לשימוש ילדים בגני שעשועים.

פיברגלס – חומר הייצור המושלם לשימוש ילדים

מאז ומתמיד היווה הפיברגלס את החומר המועדף לבניית מתקני שעשועים לילדים. בין אם אלו מגלשות ובין אם אלו משכפי סל לילדים, הפיברגלס הוא החומר המוביל בקרבם מכמה סיבות. זהו חומר קשיח שלא מתנפח או משתנה בעקבות שינויים במזג האוור, גם אם מדובר על שינוי דרסטי במיוחד. שנית, מדובר על חומר עמיד וקשיח שקשה לשבור את להכריע. מאידך הוא מספק אי של יציבות ונותן הרגשה קלילה לילדים שנוגעים או מתעסקים עמו.

מגלשות ומנהרות לילדים

מגלשות שחלקן פתוחות וחלקן ממונהרות, כלומר עם גג מעל ראשו של הילד המתגלש. המגלשות ניתנות להתאמה עבור כל גן שעשועים בהתאם לנעשה בו ועל פי דרישות האפיון של העירייה, המועצה המקומית או המועצה האזורית האחראית על אותו גן.

משפכי סל לילדים

גם משפכי סל לגני שעשועים הם מתקנים בטיחותיים. המשפכים מדמים סל, אבל במקום כזה של כדורסל מקצועי, חורי היציאה נמצאים באלכסון והחור ממנו הכדור נכנס נמצא במרום המתקן, ממש למעלה. ילדים יכולים לשחק במתקן זה כאשר הם מצוידים בכדורים קטנים המוכנסים מבעד לחור העליון ויוצאים ללא קושי מאחד מהחורים התחתונים. משפכי סל ניתן להתאים על פי גודלם. גודל החורים וגובה המתקן, בהתאם לגיל הילדים.

מתקנים מובילים בעיצובים מקוריים

אם אתם שואפים לחפש אחר מתקנים בטיחותיים לילדים, הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא את מיטב המתקנים המובילים בענף גני השעשועים ולזכות בתשתיות הכי טובות שאפשר בתחום זה. תוכלו ליהנות מצביעה מקורית של כל מתקן, מחומרי ייצור מובילים מבוססי פיברגלס ומעל לכל – בשימוש קל ופשוט מצד כל ילד וילדה. אם אתם שואפים להקנות לעיר שלכם חיי שגרה עם ילדים קטנים שגדלים באושר, אלו המתקנים שאתם צריכים לצידכם בפארקים ובגנים השונים ברשות המקומית או האזורית שלכם. למידע נוסף, פנו אלינו להסדרת מתקני פיברגלס איכותיים!

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

מידע נוסף בנושא מתקנים בטיחותיים

סוגי מגלשות לגני שעשועים

אם גם אתם מתעניינים במגלשות לגני שעשועים מהדור החדש, בואו להכיר את הסוגים שניתן לבחור וליישם בגן שלכם. המגלשות עשויות פיברגלס ומבוססות על תקנים מערביים מחמירים בתחום הבטיחות והגהות, ביניהם

המשך לקרוא »
משפך סל גדול מפיברגלס

משפכי סל

משפכי סל פיברגלס משפכי סל פיברגלס משפכי סל פיברגלס הם מתקני ילדים המשמשים כמכשירי ההכנה הטובים ביותר לכדורסל בגילים יותר מתקדמים. משפך סל הוא מקרה פרטי של סל, אבל במקום

המשך לקרוא »
מנהרה מעוקלת מפיברגלס

מנהרות

מנהרות גלישה מנהרות גלישה מנהרות גלישה הן מנהרות המגלשות בפארקי השעשועים הגדולים ובריאות הירוקות של ערים ומושבים רבים ברחבי הארץ. מגלשה סגורה עם מנהרות גלישה יוצרת את האפקט המסקרן והמותח

המשך לקרוא »
נגישות