סוגי מגלשות לגני שעשועים

אם גם אתם מתעניינים במגלשות לגני שעשועים מהדור החדש, בואו להכיר את הסוגים שניתן לבחור וליישם בגן שלכם. המגלשות עשויות פיברגלס ומבוססות על תקנים מערביים מחמירים בתחום הבטיחות והגהות, ביניהם חוסר השפעה ממזג אוויר קיצוני ושמירה על טמפרטורה מתונה במקום זאת. מהן המגלשות שניתן להשתמש בהן בעידן המודרני?

מגלשות פתוחות למרחקים קצרים

מגלשות אלה מתאימות לילדים קטנים ביותר המבקשים לגלוש מרחק של 2-5 מ’. מגלשות אלה הן מגלשות קו ישר, והגלישה נעשית באלכסון כלפי מטה, בניגוד למגלשות סללום מעוגלות. המגלשות הללו חיוניות מאד בקיץ וקצת פחות מתאימות לשימוש בחורף, בשל היותן פתוחות אך הפיברגלס הוא חומר שרף הבטיחות שלו יחסית גבוה. משמעות העניין הוא שהסיכוי להתחלק ולהיפצע נמוך בהשוואה למגלשות מחומרי ייצור אחרים. מ’קדם החיכוך נשמר גם ברטיבות והמתקן נחשב בטיחותי תמיד.

מגלשות סגורות באמצעות מנהרות

מגלשות לגני שעשועים מסוג זה מתאימות גם למרחקים קטנים של  עד 5 מ’ וגם למרחקים גדולים וגבוהים, המצריכים טיפוס מסיבי בכדי להגיע לראש המגלשה. היתרון של הגג הסגור הוא גם אספקת הגנה לילד המתגלש למרחק רב וגם לספק לו יכולת לגלוש בחורף מבלי להתרטב. אם זהו המטרה, מומלץ למנהר גם מגלשה נמוכה וקטנה לשימוש נעים ונינוח בחורף.

עיצוב מגלשות שנבחרו

באמצעות הדמיית מחשב של חברת מגלשות ומנהרות ניתן לעצב כל מגלשה ומנהרה בהתאם לחזון שלכם. כנסו לאתר הדמיית המחשב ובחרו את המגלשות המתאימות ביותר לדקורציה בפארק או בגן השעשועים שלכם. מומלץ להיעזר במומחי המגלשות שלנו לכינון עיצוב הכי משובח שניתן לבקש עבור המרחב העירוני או המושבי שלכם, בין אם זהו פארק מרכזי או גן מקומי באחת השכונות. 

בחירה מעשית של מגלשות לגני שעשועים

מגלשות לגני שעשועים ניתן לבחור באמצעות חברת מומחים למגלשות פיברגלס. החברה משווקת הן מגלשות ממונהרות והן את המנהרות לחוד לעיטוף מגלשה פתוחה  קיימת. ניתן לרכוש גם מגלשה פתוחה ללא מנהרה. הבחירה נעשית קלה ופשוטה באמצעות עיון בתמונות המחשב שהחברה מציעה ובחירת הדגם שהעיצוב והנתונים שלו הכי מתאימים לפארק או לגן השעשועים שלכם. ניתן להיוועץ עם מומחי החברה בכל עת, ומומלץ לעשות זאת על מנת להגיע לבחירה הרלוונטית ביותר עבורכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות