מתקנים חובה בכל גני שעשועים

במאמר זה נציג לכם כמה מתקנים שפשוט חובה להציב בכל גן של רשות מקומית או מועצה אזורית. בין אם הגן שלכם נמצא בעיר גדולה או בשטח אחר של הרשות, חשוב להסדיר שם את המתקנים הבאים על מנת ליצור Buzz ולהגדיל את עקומת הביקוש של אלה שיבקשו לבוא ולפקוד את המקום.

מגלשות ממונהרות ופתוחות

מגלשה ממונהרת היא מגלשה שיש עליה מנהרה. ההתקן מתאים במיוחד למרחקים גדולים, בהם הגלישה היא מגובה גבוה. לעומת זאת, בגלישה מגובה נמוך ניתן גם להסדיר מגלשות פתוחות וגם להציב דגמים ממונהרים. מנהרות לגני שעשועים, בדומה למגלשות הן תשתיות עיצוביות גם מבחוץ ולכן חשוב, אם רוכשים את המגלשות ואותם בנפרד, לדאוג לעקביות בעיצוב על מנת ליצור גן פוטוגני, כזה שרבים ירצו לפקוד ולמצוא בו עניין.

משפכי סל לאימוני זריקת כדור

משפכי סל הם כלים שדומים לסל של כדורסל, רק יותר נמוכים. כמו כן, טבעת הטבעת הכדור נמצאת למעלה ולא בחצי גובה. טבעת היציאה של הכדור נמצאת בקצה התחתון של המשפך, שמכיל 2 טבעות כאלה למעשה. הכדור יכול לצאת הן מצד ימין של המשפך והן מצד שמאל שלו, תלוי להיכן הוא התעופף לאחר שבוצעה הקליעה. משפכי סל נבדלים זה מזה בגובהם ובגודל הפיזי של החורים. ככל שהמשפך יותר נמוך כך הוא מתאים לילדים יותר קטנים. ניתן לעצב מ שפכי סל לגני שעשועים בצבע צהוב גולמי או לשרטט עליו פרצוף מחייך מעוצב.

בחירת מתקני בוטיק לגני שעשועים

אנו ממליצים על בחירת מתקנים לגני שעשועים המבוססים על פיברגלס. זהו החומר הכי בטיחותי לשימוש ילדים היות והוא לא מתחמם או מתקרר בהתאמה לעונות הקיצון אלא שומר על טמפרטורה מתונה באופן יחסי. בנוסף, זהו חומר חזק ובטיחותי, שמצד אחד נשאר עומד על תילו גם כאשר מופעל עליו עומס רב ומצד שני מקנה הרגשה שלקלילות ולא של חומר כבד וחד המסכן ילדים.

בחירה מעשית של מתקנים לגני שעשועים

את בחירתם של מתקנים לגני שעשועים מומלץ ליישם בחברת מומחים למגלשות, מנהרות ומשפכי סל. החברה משווקת מוצרי פיברגלס מן המעלה הראשונה ועובדת על רשויות מקומיות ואזוריות, מועצות שבונות גני שעשועים וכל לקוח שבאחריותו נמצא גן לבילוי ילדים.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות