איך נבחר מגלשות ומנהרות בטיחותיות לילדים?

אם אתם מתכננים הצבת מגלשות ברשות המקומית שלכם, מומלץ מאד לדעת כיצד לבחור אותן. נסקור את האפשרויות השונות ונספק מידע על המגלשות שניתן להסדיר בגני השעשועים המודרניים. לידיעה, מגלשות בנויות אך ורק על פי תקנים מערביים מחמירים בתחום הבטיחות. ההמלצה שלנו היא להסדיר מגלשות פיברגלס על מנת להבטיח את הטוב ביותר לילדים מבחינה בטיחותית, ולדאוג שהטמפרטורה על גבי המשטח עליו יגלשו לא תושפע ממזג האוויר אלא תישאר מתונה לכל אורך הדרך.

סגנון הבנייה של המגלשה

למגלשה שני סגנונות בנייה, פתוח וסגור. מגלשה פתוחה היא כזו שמעליה פרוסה כיפת השמיים ואין לה גג הגנה. היא טובה במיוחד עבור מרחקים קצרים, בהם ילדים קטנים עושים שימוש פעיל. זאת, לעומת מגלשה סגורה שמתאימה יותר למרחקים גדולים ומצריכה הגנה באמצעות מנהרה: גג שנמצא מעליה.

עיצוב המגלשה

את המגלשה ואת המנהרה שמעליה מאד מומלץ לעצב על פי דרככם. אם אתם, כאנשי הרכש ומתכנני הפארקים, גיבשתם נוסחת עיצוב, ניתן להציג אותה לחברת פיברגלס מקצועית על מנת שתוכל להפוך חלום למציאות ולבחון האם ניתן להגשים עבורכם את מגלשת החלומות אותה תכננתם.

גודל המגלשה

גודל המגלשה צריך להיבחר בהתאם ליעדי השימוש בפארק. אם הוא מיועד לילדים קטנים מאד, מומלץ להסדיר עבורם מגלשות קטנות למרחקים קצרים. אם מדובר על ילדים גדולים שמעוניינים לחוות אתגרי טיפוס לגובה ולגלוש ממרחק רב, מומלץ להסדיר עבורם מגלשות גדולות וארוכות המבוססות על מנהרת בטיחות. מגלשות אלה הן הדור הבא של מתקני השעשועים לילדים מתבגרים, ומהוות אתגר גם לאנשים בגילים מבוגרים פעמים רבות בשלבי הטיפוס.

טיב הייצור של המגלשה

מגלשות לגני שעשועים חייבות להתבסס על ייצור אשר נעשה על פי תקן מערבי מסודר לנושא הבטיחות והגהות. הדבר מבטיח שימוש פורה במוצר ללא כל תקלה או חשיפה לסכנה כלשהי. הבטיחו לדור הבא של הילדים מנהרות לגני שעשועים ברמה גבוהה ורכשו עבורם מגלשות וגגות מגלשות בייצור מוקפד מחברת מומחים. בדרך זו תוכלו לא רק להבטיח שיהיה להם מה לעשות בגן, אלא גם לערוב לשלומם ולוודא שהשימוש שלהם במתקנים יהיה הכי בטיחותי ופרקטי שאפשר לבקש, הלכה למעשה.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות