מהם משפכי סל בגני שעשועים?

משפכי סל הם כלים בסיסיים לאימון זריקת כדור לילדים. מדובר על זריקה לצורך קליעה, בדומה לכדורסל, אך בשונה ממנו לא מדובר על כדור כבד, וגם לא על סל רשת גבוה. זהו מתקן נמוך מאד, המתאים לקטנטנים. ניתן לבחור מתקין שמתאים לילדים קטנים מאד לעומת מתקן המתאים לילדים שגדלו במספר שנים. המתקן מורכב משלושה חורים: העליון הוא חור כניסה, ואליו יש לקלוע את הכדור שזורקים. החורים התחתונים הם חורי יציאה, וקוטרם קטן מזה של חור הכניסה. משפכי סל לגני שעשועים מתאימים אך ורק לכדורים של בריכת כדורים או כדורי טניס, ולא נועדו לכדורי סל בגודל מקורי.

משפך סל גדול מפיברגלס

חומרי הייצור של המשפכים

משפכי סל מורכבים מפיברגלס, שנחשב לחומר החזק והבטיחותי ביותר בסביבת חוץ אשר על כן, הוא מעולה גם לילדים ויוצר תנאי בטיחות טובים ביותר בסביבתם. הפיברגלס צבוע בחזית שלו על פי עיצובים ייחודיים ומאפשר חזות עיצובית מרשימה במיוחד, הודות לכך.

עיצוב משפכי סל לגני שעשועים

עיצובם של משפכי סל לגני שעשועים מבוסס על פרצוף מחייך. הסל של משפכי סל מכיל זוג עיניים ופה. ניתן להזמין גרסה ללא פרצוף, בגימור צהוב חלק. גרסה זו מוצבת על מוט יותר נמוך ומותאמת לילדים הכי קטנים. גרסת הצביעה של הפרצוף, לעומתה, מוצבת על מוט יותר גבוה שנועד לילדים שגדלו במספר שנים בהשוואה לגיל ינקות.

שילוב משפכי סל בגני שעשועים קיימים

עיצובם של משפכי סל לגני שעשועים מאפשרים שילוב בפארקים קיימים ביעילות ובקלות. אם הגעתם למסקנה שזהו המתקן שצריך לשרת את הילדים, מקמו אותו בקרבת המתקנים שכבר הסדרתם. מומלץ להיוועץ עם מומחי עיצוב גנים ופארקים ואפיונם על מנת להגיע לשילוב הטוב ביותר עם המתקנים הקיימים במרחב.

בחירת משפכי סל על פי דרישה

ניתן לבחור משפכי סל לגני שעשועים באתר זה, באמצעות הדמיית מחשב ייחודית הסוקרת סוגים שונים של מתקנים ומאפשרת בחירה של זה שהכי מתאים עבור הילדים בישוב או במועצה שלכם. הבחירה נעשית ביעילות ובקלות באמצעות תמונות שצולמו ממספר זוויות, כולל תמונות של ילדים משתעשעים באותם מתקנים, מה שיקל מאד את מציאת אלה המתאימים עבור קטנטני הישוב או המועצה שלכם.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות