מגלשות צינור סגורות לגלישה חווייתית

מגלשות צינור הן מגלשות אטומות אשר צורתן כשל צורתו של צינור עגול. חומר הייצור של מגלשות צינור הוא פיברגלס, מה שמעניק למשתמשים גם תחושת יציבות, גם יציבות בפועל וגם מגע רך וחלק. השילוב הנדיר הזה בו חומר הוא גם חזק וגם נעים למגע מתאפשר ברבות מערי ישראל ובלא מעט ממושביה בשל הסדרת התקנתן של מגלשות אלו בפארקים ובריאות הירוקות.

ליהנות מחוויית גלישה חסרת פשרות

כאשר יש לכם במועצה או ברשות המקומית או האזורית מגלשות צינור, התושבים שלכם יזכו לחוויית בילוי חסרת פשרות. ניתן ליצור פארק משפחות רחב היקף בו הילדים יכולים ליהנות ממגלשות והמבוגרים מכל מה שמסביב. ניתן להתאים מגלשות צינור על פי גילי הילדים. ישנן מגלשות נמוכות שמיועדות לגילים הקטנים, לעומת מגלשות גבוהות אשר מיועדות לנעים ולגדולים לפני צבא.

לחוות רגעי גלישה חלקים כמו במים

אם אתם מעוניינים להסדיר גלישה חלקה כמעט ללא חיכוך, אשר יוצרת הרגשה של גלישת מים, אין כמו מגלשות צינור בשביל להסב עבורכם חוויה זו. באמצעות מגלשות צינור תזכו לרגע מכונן של גלישה מאד חלקה, ועם כיוונים משתנים בחלק מהדגמים. ניתן להסדיר גם דגמים ישרים בזווית אחידה כלפי מטה. מומלץ להיוועץ בחברת תכנון מגלשות צינור לפני הזמנת הרכש החדש, על מנת לספק חוויה חסרת פשרות למשתמשים השונים של מתקני השעשועים.

ליהנות מחוויית טיפוס מכוננת

שאלתם את עצמכם איך מגיעים למגלשות אם הן מיתמרות לגובה עבור כל שכבות הגיל? גם מגלשות לתינוקות ולילדים וגם מגלשות לנערים נחשבות גבוהות לעומתם. ההגעה למגלשות יכולה להיעשות בכמה אופנים. ניתן לבנות גרם מדרגות אחיד עד למעלה, סולם חבלים, כלי טיפוס ועוד מבחר אדיר של מבנים המשמשים להגעה למרום כל מגלשה. חשוב לבחור את ערוצי הטיפוס של המגלשות השונות בהתאם לגיל המיועד של המבלים כדי ליצור רמת קושי סבירה שתאפשר בפועל את הבילוי לאותה קבוצת גיל.

100% בטיחות, עמידה בתקנים מערביים מחמירים

מגלשות צינור מפיברגלס מספקות את מלוא הבטיחות למשתמש. הן עומדות בתקן 14133 לבטיחות מוצרי פיברגלס, מה שאומר שמשקל הנשיאה וטכניקת ההצבה על הקרקע ייעודיות ונועדו לשרת בבטחה את המשתמשים למשך שנים רבות מאד.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

נגישות