משפכי סל פיברגלס – המשחק המושלם לקטנטנים כהכנה לכדורסל

משפכי סל הם מתקני ילדים המשמשים לקליעת כדורים. בשונה מכדורסל, לא מדובר על כדורי סל מעור אלא על כדורי פלסטיק קטנים בגודל של כדור טניס, לערך. כדורים אלו כבר מוכרים לילדים מבריכות כדורים וממתקנים בהם ישנם כדורי פלסטיק. משפכי סל פיברגלס כוללים 3 חורים, חור קליעה ושני חורי יציאה. חור הקליעה נמצא במרום המשפך וחורי היציאה הם 2 שרוולים תחתונים בעלי קוטר של כמחצית מחור הקליעה. המטרה של הילדים המתאמנים היא לקלוע למרום המשפך ולאפשר לכדור לצאת דרך אחד המשפכים.

קביעת הדגם של משפך הסל שלכם

הדגם צריך להיקבע על פי גודלם של הילדים ויכולות זריקת הכדור שלהם. בדרך כלל זה הולך לפי גילאים. ילדים קטנים מאד, לא יותר מ- 3 שנים, יהיו זקוקים כנראה להתקני משפכי סל פיברגלס קטנים מאד, בעלי גובה נמוך, על מנת להגיע כמה שיותר בקלות עם הכדור בפעם הראשונה כשהם יזרקו אותו. כאשר הילדים גדלים כבר ומגיעים לגיל 5, ניתן לרכוש עבורם משפכי סל פיברגלס יותר ארוכים וגבוהים. הדבר תלוי כאמור בהתפתחותו האינדיווידואלית של כל ילד, בהתאם לגובהו ויכולות זריקת הכדור שלו לסל של המשפך.

בחירת דגם מחייך – יתרון לילד

ילדים, גם כאשר הם גדלים, תמיד יזכרו את המשחק או את הצעצוע שחייך אליהם. “חייך לעולם והעולם יחייך אליך” כבר נאמר לא מעט פעמים ובמקרה של צעצועים ומשחקים לילדים זה יותר מנכון. משפך מחייך, עם סמיילי בכיוון של הילד הזורק מדרבן אותו להצליח במשחק ולקלוע את כדור הפלסטיק שלו באופן מדויק למשפך. בדרך זו מתמסר הילד לקליעה אל משפכי סל פיברגלס וייתכן כי יפתח עתיד בקליעה גם בכדורסל בהמשך הדרך.

בטיחות והתאמה מלאה לקטנים

המשפך עשוי מפיברגלס ועל כן נועד לספוג גם חבטות עזות מהכדור הנזרק. משפך זה מיוצר בתקנים מחמירים בתחום הבטיחות למניעת שברים וקריסות. כאשר הוא עומד על העמוד שלו זה לצמיתות, ולא ניתן להסיר את ההתקן באמצעות ונדליזם, רק באמצעות הוצאה מסודרת לבקשת הלקוח. תנאים אלו מאפשרים בילוי בטיחותי לילדים ולהוריהם בקרבת משפכי סל פיברגלס, ללא חשש מתאונות משחק.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

למידע נוסף בנושא משפכי סל

משפך סל גדול מפיברגלס

מהם משפכי סל בגני שעשועים?

משפכי סל הם כלים בסיסיים לאימון זריקת כדור לילדים. מדובר על זריקה לצורך קליעה, בדומה לכדורסל, אך בשונה ממנו לא מדובר על כדור כבד, וגם לא על סל רשת גבוה.

המשך לקרוא »
משפך סל גדול מפיברגלס

משפכי סל

משפכי סל פיברגלס משפכי סל פיברגלס משפכי סל פיברגלס הם מתקני ילדים המשמשים כמכשירי ההכנה הטובים ביותר לכדורסל בגילים יותר מתקדמים. משפך סל הוא מקרה פרטי של סל, אבל במקום

המשך לקרוא »
מנהרה מעוקלת מפיברגלס

מנהרות

מנהרות גלישה מנהרות גלישה מנהרות גלישה הן מנהרות המגלשות בפארקי השעשועים הגדולים ובריאות הירוקות של ערים ומושבים רבים ברחבי הארץ. מגלשה סגורה עם מנהרות גלישה יוצרת את האפקט המסקרן והמותח

המשך לקרוא »
נגישות