מגלשות תינוק – להתחיל לפתח תודעת שעשועים כבר מינקותה

מגלשות תינוק מאפשרות לכם כהורים לחשוף את עולליכם לראשונה לתחום השעשועים, תחום אשר יחוו אותו רבות בבתי ספר ובין חברים בשלב מאוחר יותר של חייהם. מגלשות אלו עשויות פיברגלס, חומר 100% בטיחותי המעוגן בתקן 14133 לבטיחות. המגע של המגלשות רך מצד אחד ומספק הגנה מלאה ויציבות חסרת פשרות, מאידך. עם מגלשות תינוק מפיברגלס תהיו בטוחים שהתינוק שלכם עומד להתחיל את תחום התנועה ברגל ימין.

נוכחותן של מגלשות תינוק

מגלשות תינוק צפויות להיות נוכחות בשכונות מגורים בהן אופי המשפחות הוא גילים צעירים, בהם מטבע הדברים מגדלים תינוקות. לכן, בשכונות ובהן בנייני פרויקטים חדשים, התחדשות עירונית ולאחר בניית תמ”א 38 ניתן יהיה למצוא בסבירות גבוהה מגלשות תינוק קטנטנות המיועדות במיוחד עבור הקטנים. ניתן למצוא מגלשות תינוק גם בפארקים של גדולים כיחידות-משנה באזור הקטנים של הפארק.

נקודות עניין חדשות במגלשות תינוק

מגלשות תינוק מסבות עניין רב עבורו בהשוואה לעבר. כדי להגיע לעמדת הגלישה ניתן להיעזר בסולמות המיועדים לילדים או בגרם מדרגות לקטנטנים. חשוב שהדבר ייעשה בליווי ההורים וכאשר מדובר בילד שכבר מלאו לו 3-4 שנים הוא יוכל לטפס על מתקנים אלו בעצמו. מה הוא ימצא שם? ביתנים קטנים מהם ניתן לגלוש, גשרי טיול נמוכים המותאמים לגובה של תינוקות זוחלים וילדים שזה עתה למדו ללכת, והכל מותאם לנשיאת משקל גדולה מזו של התינוק עצמו על מנת לאפשר להורים ללוות את ילדיהם בתוך המתקן.

קחו את הבן שלכם לחוויה חדשה ומרנינה של שעשועים

גם אם אתם סבורים שהילד שלכם מאד קטן ואפילו אם הוא עדיין תינוק, מגלשות תמיד יימצאו מתאימות עבורו. מגלשות תינוק תקניות המיועדות לגודלו ולגילו ועם רמת בטיחות מתאימה המאפשרת ליווי הורי, מעניקות לו את כל מה שהוא זקוק בשביל להיכנס לעולם הטיפוס והתנועה בכלל על הצד הטוב ביותר. נוכח מחקרית בעבר כי תינוקות שחוו שעשועים בפארקים עם מגלשות תינוק היו ילדים שקולים יותר, חכמים יותר ומחושבים יותר מהממוצע כאשר גדלו. לכן, לא רק שמגלשות תינוק מהוות כיף וסיפוק אדיר עבורו, הם מפתחות את החשיבה ויוצרות לו כר יציב מאד של התפתחות לכיוונים חיוביים.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

מידע נוסף בנושא מגלשות

מגלשה גלית מפיברגלס

מגלשות

מגלשות פיברגלס מגלשות פיברגלס מגלשות פיברגלס הן מגלשות חלקות אשר גורמות לרבים מהבאים עמן במגע לחשוב שמדובר על פלסטיק, כשלמעשה זהו פיברגלס לכל דבר ועניין. ההבדל מתבטא ברמת ההחלקה של

המשך לקרוא »
משפך סל גדול מפיברגלס

משפכי סל

משפכי סל פיברגלס משפכי סל פיברגלס משפכי סל פיברגלס הם מתקני ילדים המשמשים כמכשירי ההכנה הטובים ביותר לכדורסל בגילים יותר מתקדמים. משפך סל הוא מקרה פרטי של סל, אבל במקום

המשך לקרוא »
נגישות