משפכי סל קטנים וגדולים לאימוני קליעה בכדור לילדים קטנים: פרטים במאמר

באמצעות משפכי סל בגדלים שונים הילדים ביישוב ובמועצה יזכו לאימוני קליעה בכדור כבר בגילים מאד קטנים כשההגעה לסל הכדורסל עדיין לא אפשרית. מהם משפכי סל ומדוע הם כל כך אטרקטיביים לילדים? נתחיל במבנה. המבנה מבוסס על פיברגלס, שידוע כחומר הבטיחות מספר אחד לילדים. חומר זה משלב גם רכות וגם חוזקה. זהו מקרה נדיר ש  חומר בו צפיפות החלקיקים נמוכה ואף על פי כן הוא חזק מאד וחסין מפני חבטות. הדבר מאפשר לילדים לזרוק בעוצמה את הכדור ולנסות לקלוע למשפך. קצת עובדות על הכדור: זהו כדור פלסטיק כמו זה שיש בבריכת כדורים במתקני שעשועים ובקרבת מתקנים מתנפחים. המטרה של הקטנטנים היא לזרוק את הכדור כמה שיוצר גבוה במטרה לפגוע בחלק העליון של המשפך. כניסת הכדור לחור שנמצא שם תוביל אותו במסלול סגור שבסופו הוא ייצא מאחד מחורי היציאה שממוקמים בשרוולים בתחתית ההתקן.

משפכי סל קטנים

משפכי סל אלו הנם בגובה נמוך. העמוד שלהם עשוי להיות בכל גובה, אבל הסל עצמו נמוך. הוא מיועד לאפשר לילדים קטנים ונמוכים מאד להגיע לראש הסל בקלות עם הכדור שהם יזרקו. משפכי סל קטנים מיועדים לילדים ממש בתחילת הדרך, עבור עוללים שלמדו ללכת, וכן ילדים בגיל 3 עד גיל 4 לכל היותר. משפכי סל קטנים הן נקודות הפתיחה של קטנטנים רבים שבגילים מאוחרים יותר עברו לכדורסל והתמידו בכך.

משפכי סל גדולים

משפכי סל אלו הנם בגובה יותר גבוה מהמשפכים הנמוכים. הם ממוקמים על עמוד גבוה בדרך כלל ומיועדים לילדים גבוהים בגיל 4 ולילדים בני 5 לכל היותר. המטרה היא לזרוק את הכדור, הפעם לגובה רב יותר מהמשפך הנמוך, על מנת שייכנס לחור העליון ומשם ייצא בחורי יציאה. בדרך כלל משכי סל גדולים מכילים מקום להטמעת גרפיקה ממוחשבת, כשהפופולארית ביותר היא איור של סמיילי מחייך המדרבן את הילד להצליח בקליעה שלו.

הזמנת משפכי סל

משפכי סל קטנים וגדולים ניתנים להזמנה מחברה המתמחה בהנדסת פיברגלס. החברה תבחן את צרכיכם ומטרותיכם כאנשי רכש ממשפכי הסל ותמליץ על דגמים נבחרים למימוש המטרה לשמה הם עומדים להיות מותקנים.

למידע נוסף מלאו פרטים

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

רפי מזרחי - הנדסת פיברגלס

הנדסת פיברגלס, חברה מובילה בתחומה, המשתמשת בחומרים איכותיים. החברה בעלת תו תקן המבטיח את איכות ובטיחות המוצרים, תוך הבנה חינוכית של המכשירים ועיצוב אסתטי. חברת הנדסת פיברגלס מציעה את שירותיה וכן מקבלת הזמנות מיוחדות לתעשייה, מודלים ותבניות למוצרים.

מידע נוסף בנושא משפכי סל

משפך סל גדול מפיברגלס

משפכי סל

משפכי סל פיברגלס משפכי סל פיברגלס משפכי סל פיברגלס הם מתקני ילדים המשמשים כמכשירי ההכנה הטובים ביותר לכדורסל בגילים יותר מתקדמים. משפך סל הוא מקרה פרטי של סל, אבל במקום

המשך לקרוא »
מנהרה מעוקלת מפיברגלס

מנהרות

מנהרות גלישה מנהרות גלישה מנהרות גלישה הן מנהרות המגלשות בפארקי השעשועים הגדולים ובריאות הירוקות של ערים ומושבים רבים ברחבי הארץ. מגלשה סגורה עם מנהרות גלישה יוצרת את האפקט המסקרן והמותח

המשך לקרוא »
נגישות